Alles klaar voor de reis - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Jos Maas - WaarBenJij.nu Alles klaar voor de reis - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Jos Maas - WaarBenJij.nu

Alles klaar voor de reis

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

21 Oktober 2015 | Nederland, Sittard

Op mijn werk binnen de Fact-groep en crisisdienst overdag een afscheid gehad. Was het zaterdag 17 oktober een afscheid bij ons thuis. Het was een verrassingsfeest. Had ook niets in de gaten. Achteraf geweldig dat het zo gegaan is. Ben vandaag begonnen met het verzamelen van spullen. Begint nu te kriebelen

  • 24 Oktober 2015 - 12:22

    Jos Maas:

    Jammer dat het niet zo goed lukt als gedacht maar ik ga door

  • 25 Oktober 2015 - 13:40

    Linda:

    Ha Jos,
    Morgen de grote dag!
    We wensen je sterkte met het afscheid en een goede reis!
    We zullen je blijven volgen.
    Groet, Bert & Linda


  • 07 Januari 2016 - 21:04

    Colette En Joost:

    Hallo Jos!
    we vragen ons af hoe het je vergaat daar in dat mooie zuid amerika! we zijn benieuwd naar je verhalen en willen je de hollande zuyderland groeten doen!
    Joost en Colette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Hallo, ik ben Jos en ik ga binnenkort beginnen aan een rondreis door Zuid-America, dit is altijd al een droom van mij geweest.

Actief sinds 11 Sept. 2015
Verslag gelezen: 951
Totaal aantal bezoekers 1663

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2015 - 26 Februari 2016

Reis door Zuid-Amerika

Landen bezocht: